Nemůžeme uhýbat nikomu, ať je to Čajánek, nebo Jágr, má jasno Jozef Kováčik

03.11.2012 12:15
Nemůžeme uhýbat nikomu, ať je to Čajánek, nebo Jágr, má jasno Jozef Kováčik
 

 

 

Nemůžeme uhýbat nikomu, ať je to Čajánek, nebo Jágr, má jasno Jozef Kováčik

B r n o – Po zranění se obránce Komety Jozef Kováčik opět vrátil do zápasového tempa. Ani on však nedokázal zabránit třetí brněnské prohře v řadě. Kometa brala proti Zlínu pouze bod. Domácí bek byl hodně vidět, nejprve díky incidentu s Petrem Čajánkem ve druhé třetině, a pak nastřeleným břevnem.

 
 
 

Kometa vedla o dva góly, přesto z toho nakonec výhra nebyla. Kde byl největší problém?
Ve druhé třetině jsme přestali hrát, Zlín nás dostal pod tlak a začal nás přehrávat. Těžko jsme se z toho pak dostávali, je to velká škoda. Opět se nám podařilo dostat v úvodů utkání do vedení, měli jsme před koncem trestné střílení, bohužel je z toho jen bod.

I v Liberci Kometa vedla o dva góly a nakonec prohrála, svědčí to o něčem?
Já osobně jsem v Liberci nehrál. Sledoval jsem zápas a myslím, že sil máme dost a máme dobrý tým. Bohužel jsou i taková utkání a není tým, který by vyhrával celou sezónu. Máme bod, neodešli jsme naprázdno, ale mohli jsme mít dva, a to je škoda.

Prohra s Zlínem je třetí porážkou v řadě před reprezentační přestávkou. Je to velká nepříjemnost?
Musíme se z toho ponaučit. Stále se držíme v horních pozicích, liga je vyrovnaná. Jen blázen si mohl myslet, že tak skvělý úvod vydrží celou sezónu. Znova na to však naběhneme a budeme v tom pokračovat a začne se nám opět dařit.

Ve druhé třetině jste měl incident s Petrem Čajánkem, k čemu tam došlo?
Je zbytečně se o tom vyjadřovat. Bylo tam čisté tělo a on mě zbytečně trefil hokejkou zezadu. Dostal do konce zápasu, já čtyřku. Druhou třetinu to vypadalo, že se k něčemu schyluje, ale k ničemu vážnému nedošlo. To je hokej a takové věci k tomu patří.

Nezkoušel jste se ho při tomto incidentu trochu vyprovokovat, aby po vás šel?
Přiznám se, že jsem byl také na hranici. Někdy je dobré se pobít, ale myslím, že máme úplně jiné hráče, kteří by do toho šli, kdyby k tomu došlo.

Nebál jste se, že po vyloučení Petra Čajánka do konce utkání po vás zlínští hráči půjdou?
Bylo mi to jedno. Nemám, proč se bát. Netvrdím, že vyhledávám bitky, ale když k tomu dojde, nemám problém se pobít. Nemůžeme uhýbat žádnému hráči, ať už je to Čajánek, nebo Jágr. Každý musí hrát naplno.

Zápas se rozhodoval v nájezdech, nechtěl jste na nějaký jít?
Trenér mi dal šanci už v minulých nájezdech. Nevyšlo mi to, skočil mi puk. Máme jiné hráče na nájezdy, ale určitě bude ještě dost příležitostí si vyzkoušet nájezd.