Zápasy se Zlínem mi vyhrocené nepřipadají, myslí si Hynek Zohorna

03.11.2012 12:18
Zápasy se Zlínem mi vyhrocené nepřipadají, myslí si Hynek Zohorna
 
 

Zápasy se Zlínem mi vyhrocené nepřipadají, myslí si Hynek Zohorna

B r n oHynek Zohorna zažil proti Zlínu zajímavý zápas. Vsítil druhý gól Komety a necelých čtyřicet vteřin před koncem třetí části mohl z trestného střílení přihrát všechny tři body na stranu Brna. To se však nepovedlo a Kometa padla v samostatných nájezdech.

 
 
 

Hynku, jak byste zhodnotil páteční utkání?
Celý zápas byl nahoru dolů. Vedli jsme 2:0, ale pak jsme z ničeho nic přestali hrát a Zlín vyrovnal na 2:2. Přišlo mi, že jsme se báli něco udělat. Soupeř měl více šancí, více střel, a to podle mě rozhodlo.

Zdálo se, že při vaši gólové střele, která znamenala druhou brněnskou branku, to brankář trochu podcenil.
Měl jsem našlápnuto do útočné třetiny. Viděl jsem, že tam jsou dva protihráči, tak jsem zkusil vystřelit. Brankář asi nic neviděl přes obránce. Byl to takový šťastný gól.

V závěru třetí třetiny jste mohl připojit i druhý gól z trestného střílení. Čekal jste do poslední chvíle, co udělá brankář, nebo jste měl něco připraveného?
Čekal jsem. Po prvním naznačení šel brankář dolů. Dával jsem si to do bekhendu, ale jak je vysoký, tak tam byl rychleji a chytil to.

Každý zápas se Zlínem se zdá být celkem vyhrocený. Je to opravdu tak, nebo to tak jen zdánlivě vypadá?
Myslím, že až tolik vyhrocené nejsou. Byl to normální domácí zápas. Před domácím publikem, které náš žene dopředu, se snažíme hrát tvrdě.

Nicméně, že je Zlín hodně nepříjemným soupeřem, s tím se dá souhlasit?
Soupeř je to hodně nepříjemný. Zlín má dobrou obranu středního pásma. Snažili jsme se přes něj přecházet, ale má to dobře zmáknuté a je to těžké, ovšem také dělal chyby.

Kometa v poslední třech zápasech vždy vedla, pokaždé ale odešla poražena, kde je problém?
Přestali jsme hrát. První třetina byla dobrá, měli jsme šance. Potom jsme přestali hrát agresivně, ztráceli jsme puky. Měli jsme si to zjednodušit, nastřelit puk a jít za ním.

Nepřišlo trochu uspokojení z povedené první čtvrtiny sezóny?
Vůbec. Snažíme se hrát pořád stejně.

Nyní je před vámi reprezentační pauze, přijde volno vhod?
Zápasů bylo hodně za sebou. Hrálo se neděle, úterý, pátek, takže určitě přijde volno vhod.